I'm better now. I'm totally better...

Hallåhallå! Nu ska ni få ett riktigt långt och fint inlägg eftersom att Denise klagade på mitt förra inlägg ;) Efter att jag kom hem åt jag lite mjälk och flingor. Otroligt gott var det. Jag började läsa lite mer på idortts teorin men somnade i boken. När kag vaknade igen bestämde jag mig för att kolla på Skins. Det är den nya serien jag började koll på efter Greek. Saknar fortfarande Greek </3. Sen har jag duschat, filat naglarna, ätit middag och städat mitt rum. Nu tänkte jag fortsätta att titta på Skins innan DHW. Hehe mycket händelserik dag eller hur?
Eftersom att det här skulle bli ett mycket långt inlägg så ska jag skriva lite till. Jag vet bara inte vad jags ka skriva om. Kanske att det är skit roligt att skriva på tangentbordet när man halvt ligger ner i sängen och det endå går typ 100 gånger snabbare än när pappa skriver i vanliga fall. Han använder bara pekfingrarna vilekt måste vara otroligt jobbigt. Jag menar det måste ta evigheter och de borde börja göra ont i fingertopparna eller? Hahaha ja de kan du fundera på lilla du!
Tumblr_lidu8yqz3l1qcf7juo1_500_large

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHA! asså snorren! känner att du tillför det där lilla extra till eran blogg, LOVEYA

2011-03-22 @ 20:51:34
URL: http://sunar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0