Just keep your mouth shut like your mama said

Hayhay! har precis tittat på OC och jag satt hela programet och kollade på klockan för jag ville inte att de skulle ta slut.. för att jag vill fortsätta se och för att nu efter måste jag plugga järnet.. öhhhh jag orkar inte! de är så himla mkt och de gör att man ger upp. ne men de måste göras.. men jag orkar inte just nu, hähä. jag lovar att jag kmr skjuta upp de sen är klockan 21 och då kmr jag verkligen inte orka xd. ne nu ska jag sluta tjata om plugg. skolan va ruulig, felicia har kommit på ett nytt sätt att skratta hahah hon hailar. nej men nu ska jag sätta iigång.. tror jag. pysssss


omg den här tröjan SKA jag ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0