sleepyhead

Godmorgon! Igår var det planerat att jag skulle ha gäster (vilket jag ocks fick) men sen ringde Denise och ville att jag skulle komma över till henne. Det händer typ en gång i hlavåret hahah. Såå jag gick hem till henne tittade på film och sen gick jag hem och somnade på en sekund. Men sen tänkte jag åh vad skönt att jag får sova hur länga jag vill imorgon. Den fina ideén gick inte så bra. För av någon jävla anledning ska mina föräldrar ALLTID väcka mig vid tolv. Och jag hatar det av hela mitt hjärta. Fyfan vad det är irri att bli väckt av ågon på helgen. JAg blir bara så himla arg kan jag bara inte få sova tills jag vaknar?? ♥

Tumblr_lhzdtufley1qhsufdo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0