Thank you it's been another bloody monday

Hay hay, fick stanna hemma idag för att jag inte alls måådde bra. jag sov så sjukt dåligt inatt pga av olika anledningar. vaknade typ hundra ggr och svettades som en jäkla gris! snart ska jag hoppa in i en kall dusch, idag ska jag läsa lite i svenska boken så jag kmr vidare på den. när mammi kom hem igår hade hon hämtat min hm beställning, WIHO! sakerna jag beställde passade perfekt förutom shortsen, dom va lite för små så mamma ska försöka byta dom. så dnaz. nä nu blire duschen sen kmr jag väl somna för jag är så sjukt trött. pösssssss


Tumblr_lhm30uj8g81qesordo1_250_largeTumblr_lhj0tptely1qesordo1_250_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0