That's the price you pay for having luck in the first place.

Häääääääääi! Hur mår ni? Jag mår bra! Har ni kul? De har inte jag! Jag sitter just nu och har små dialoger med mig själv. Börjar tro att jag kanske har en sjukdom. Någonting fel i mitt huvud måste det vara. Det är aldrig ett bra täcken att börja prata med sig själv. Just nu sitter jag oich gör precis ingenting. Har ätit lite. Sovit lite. Kollat två avsnitt av Greek. Testat mina skidkläder (igen). Pratat med Julia i tele. Hängt tvätt. Busat med hundarna. Skrattat åt lilla Myris som står och tittar på sig själv i spegeln och morrar. Ja hon ser ju lite småläskig ut. Typ som en levande dammtuss. De kan ju inte vara kul att se liksom...♥

HAHAHHA fick precis en sjuk bild i mitt huvud. Tänk om jag skulle stå och morra åt mig själv i spegeln för att jag blev så rädd av synen. Hahaha jag har varit hemma för länge nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0