We can dance until we die

Jag har nu börja fatta att jag ska sluta dansa. jag klarar inte ens av att se ngn som dansar utan att jag blir ledsen. jag visste inte att de skulle vara så svårt att behöva sluta. men jag har insett att dans är så stor del av mig och har alltid varit. jag vet inte vad jag vill längre, ena sekunden tänker jag att jag ska fortsätta men kanske inte tävla? men jag vill ändå tävla.. jag kanske ska fortsätta och vänta ett tag med tävling tills jag känner mig säker på att börja tävla? men jag orkar inte vänta. allt är så förvirrande. jag tänker ena sekunden när jag har så mkt plugg att nej jag hinner inte dansa och man tappar lusten. men så fort jag ser en video eller hör en disco låt vill jag dansa. jag vill dansa men jag vet själv att om några veckor kmr jag vara sådär stressad igen, jag hinner inte. jag vet att jag inte hinner i 2an så ska jag fortsätta nu sista? jag vet inte vad jag vill längre, jag vill bara stanna tiden och tänka. snälla hjälp mig, jag vill ha råd, men jag vet själv att det är bara jag som kan ta dehär beslutet.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har samma problem,fast inte gällande dans. men jag kommer inte kunnna sluta, för jag fick lära mig att när allt är skit i vanliga livet är det så jävla bra att ha det på sidan om. att det finns där när man inte ha rnågot annat att vända sig till

2011-03-23 @ 20:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0