What kind of world would it be without you?

Nihaaa! (som kikkilito säger till främlingar) kom hem för en liten stund sen och måste nu råååå plugga. åh jag orkar verkligen inte.. näringslära suuger! och nej de är inte enkelt. basiskt är enkelt men nu ska man kunna allt! och då menar jag ett häfte/bok som är 48sidor. "men de är mest bilder" som min lärare säger men NEJ! de är de inte! bara fakta hela tiden. är så sjuukt trött också så dehär kommer ju gå strålande.. jag får väl helt enkelt rå plugga några timmar eller en hehe och sen vila eller nåt. sova tidgit ialla fall. dagen va ruulig. kikki va lite övertaggad i slutet kanske men de fick en på väldigt bra humör efter en lektionen med en bitch(en lärare, inte felicia haha). aa finns inte så mkt mer att säga. önska mig lycka till att plugga, lär behöva de.. byebye


världens snyggaste människa!

Kommentarer
Postat av: Julia

kan du lägga av med alla snygga bilder på killar! jag dör ju typ!!

2011-03-31 @ 20:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0