Won't break us up

Hay! idag blev dde stanna hemma av olika anledningar. så jag har utnyttjat (hittils) tiden väl och faktiskt damsugit hela huset, WIHO! fan va duktigt! känner mig stolt hehe:P är på väldigt bra humör idag faktikst! senare planerna för idag är att läsa svenska boken och duscha. tänkte raka benen, ta inpackning och lite ansiktsmask, så jag känner mig lite fräsch! de är så sjuukt fint väder, de kanske är därför jag är glad! snön ska fan försvinna nu! nåt som är mindre najs är att igår skulle jag ju bara pröva heh att gå ner i spagat och de gick bra tills jag satte mig rakt (med ryggen) för då fick jag ont i rumpan igen. smarta jag jag vet.. men de gjorde inte ont när jag strecthade innan så... :P sen skulle vi göra kikkar och så och då kunde jag ju bara använda mitt högra ben så jag har världens träningsvärk i min högra skinka. så hela min rumpa gör ont idag, haha gr8! nej men jag gillar träningsvärk så de är lugnan. kanske jag däremot inte säger imorgon när de kmr vara värre :P nej nu ska jag sluta babbla och läsa lite, firece & love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0