You had a bad day

Hellooo! :) härlig dag ute med +4!! WIHO! skinjacka here i come!!! men jag ska inte säga så mkt för annars kmr de väl börja snöa igen... hitills har jag städat lite i mitt rum, käkat god frulle och gjort mig iordning för jag mamma och brorsan ska till coop och handla saker till ikväll! ikväll kmr sanna över så jag ska mysa lite med min fru ;) vi ska titta på film och göra oss tjocka på chips och dippa! möööms! när jag kmr hem från coop ska jag och filip baka kanelbullar! jag vet att du är avendsjuk felicia heheh! ne förlåt du kan få smaka lite ;) inte så mkt mer händer idag, en mys lördag helt enkelt, behöver jag :) ne nu ska vi snart sticka, Firece & love

så jävla söta! Felicia, jag och Johaaan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0