Alice in the wonder land

Hejsan hoppsan! kom precis hem från dansen, haha mina ben skakar, seriöst hah! men de va as kul, har saknat de grymt mkt! Eftersom jag har missat så mkt dans så berättade Hanna lite vad jag missat. Vi ska tydligen ha uppvisning i Januari, och temat är Alice i underlandet. tydligen ska alla i min dansgrupp ha speciella karaktärer och jag tänkte men gud vilken rolig idé! tills jag fick veta vad jag ska vara... Jag och Hanna ska tydligen vara de tjocka tvillingarna... aa jippi! Gula byxor som vi måste sy och stoppa kuddar i dom! Ja! dansa både disco och street med kuddar i byxorna! aja de gör ju ingenting om man landar på rumpan på splitthoppet, kmr ju inte kännas ialla fall.. ha en mysig kväll! :) Puss Denise


tack för rollen.. de gjorde min dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0