Hurricanes and sunes

Heej :) känner mig på bättre humör nu. Gud jag va heeelt nere! men jag fick reda på goda nyheter idag så då kändes de bättre! :) som ni förmodligen vet så såg jag Sanna och Ellior på "Harry Potter and the deathly hollows" (eller hur de stavas) igår. Den va gryyyyym! man både skratta, blev tårögd och hoppa till! Jag tror vi va dom som skrek mest i hela biografen igår haha. Man kan säga att de va många som langa mördar-blickar haha! men de va fan läskigt höhö :P
Tokio hotel kmr släppa en ny låt imorgon! den heter "hurricanes and sunes" och de finns ett lipp man hör lite från den. Man hör så pass lite att man inte kan säga riktigt vad man tycker men de man hör är braa! så imorgon sitter jag redo vid datorn! :D de sista jag kan säga att jag är sjukt irreterad på min jäkla kamera sladd som är borta! får damp! haha Pusspåer! Denise

ännu en irreterande sak är att blogg.se vill retas och låter inte mig lägga upp bilder så jag får ta bilder fårnfb -.- aja ta mig tillbaka tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0