i wanna know what love is

NÄMEN TJENA! haha idag har jag haft fullt upp med plugg, kul eller hur? en fredag.. har ialla fall precis blivit klar med engelskan, och ni som går på M.E.T (utom lina) vet hur jobbig den här engelska grejen har varit, och jag är klaaaaar! jippi!

aja ialla fall ska jag ta de lungan ikväll, är så sjukt trött för jag sov ingenting inatt, ikväll kmr jag väl förmodligen ångra att jag stanna hemma men hitills är de bara skönt;) imorgon planerar jag att plugga hela dagen, på kvällen ska jag träffa sanna och ellinor! vi ska mysa och snacka lite, haha ellinor har nog väldigt många frågor hah! aa på söndag blire danzzzzzz :) de är min helg. ska nämligen ha 4prov på tisdag nästa vecka så jag gör rätt i att stanna hemma tror jag hah! :P aja nu ska jag sluta babbla! puss på er Denise <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0