talent

hola :D kom hem igår vid 21 och orkade inte blogga då, idag måste jag städa. skit stökigt i mitt rum! sen ska jag försöka få tag i lilaro också men jag vet inte om de gå eftersom de är påsk och så. aja får prova:) igår va jätte mysigt, mormor hade gjort massa påskmat så jag åkte hem väldigt väldigt mätt :P. mina kusiner är såå söta och skit duktiga, min yngsta kusin som är 8månader kan nästan gå och min äldsta som fyller 3 i maj kan räkna och läsa! helt sjukt!! han kan också gå in på datorn och slå in sidor själv och spela spel! min morbror har inte ens lärt honom de, jag tycker de är sjuukt! aja ha en bra dag :) PUSS Denise <3

min yngsta kusse Ludvig


min äldsta kusse oscar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0