I'm so good

Hello!
Nu har jag precis ätit mat, och det va jag som lagade den! :D Mamma kmr hem sent ikväll och pappa va på jobbet så jag lagade den mest komplicerade maträtten som finns,,,, Falukorv och makaroner! :D haha näe seriöst, nästa gång får jag göra nåt bättre :P
Idag har jag i alla fall pluggat svenska, no och spanska så jag är bra! Plus lagat mat, vad duktig jag är ;P

Juste kolla på bilden och se vad pappa hitta på tunnelbanan idag :D ''Reserverade för alla Tokio hotel-fans!'' 
I love! <3
Näe nu ska jag göra mer No :)
PUSS Denise <3


Titta på bilderan, visst ser den högra större ut? Mitt ansikte ser större ut,
men dom är precis lika,


''Dessa platser är reserverade för Tokio Hotel-fans''! :D <3


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha! Coolt XD <3

2010-02-18 @ 22:21:24
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför stod det så? :O och vars är dedär?xd

2010-02-18 @ 22:58:56
Postat av: Ellinor & Denise

Jag vet inte varför antagligen var det reklam för TH konserterna! På tunnelbanan :)

2010-02-19 @ 16:00:41
URL: http://speciellasystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0