i'm going to miss you ♥

Hejhej blogg :) håller på att packa de sista. ska fan va borta 4veckor, börjar inse att jag inte bara kmr sakna vännerna utan också mitt hus, min säng och min dator! herregud, utan tokio hotel i 4veckor! nä gud vad jag kmr sakna allt och alla! ska ialla fall snart äta sen ska jag duscha och så, taxin ska hämta oss kl 07.30 imorgon så de blir upp tidigt som gäller. vi kmr ialla fall ha tv på planet och där brukar dom ha filmer som man kan somna till ;P . aaja bloggar igen innan jag ska sova och så :) förresten, ellinor bloggar inte för att hon är ute med båten :) och de sista ,
Du vet att jag alltid är här för dig, jag älskar dig för mitt liv och jag ska se till att när jag är borta inte du får massa skit. älskar dig finaste! Fierce & love Denise ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0