My name is Ellinor

Hallå där! :D Nu är Ellinor tillbaka (en stund iaf) Denise tvingar mig att skriva haha. Nejdå men ja tänkte berätta lite om min dag. Jag vaknade gick på toaletten sen satte jag in mina linser. Fick sms om att jag hade sovmorgon till halvett. Blev lite sur för att jag fortfarande inte låg i sängen och sov men sen kom jag på att jag SLIPPER TORUNN (min spanska lärare)!! Mycket trevligt tyckte jag. Nu sitter jag och chattar på faceboken och kom precis på att jag måste borsta mina tänder. Annars blir dom ju inte rena vilket skulle bli mycket tråkigt och äckligt. Om en timme är jag påväg till skolan, har två lektioner sen ska jag hem och plugga. Har prov på torsdag och har inte börjat plugga. Nu har jag berättat tillräckligt om min otroligt intressanta dag. Pussar Ellinor ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0