You can't make me stay, I break away

Halllloo :) kom nyss hem från ovädret, jag fattar inte grejen med all snö? de tar ju aldrig slut!! jag som va så glad här om dan för att jag såg knoppar på träden, fick värsta vårkänslan men nee inte nu... Blev ingen idrott för mig för att det va konståkning och de funkar liksom inte om man heter Denise och ramlar hela tiden.. men de är inte de som är anledningen utan jag har jätte ont i rumpan och jag som sagt vet att jag kmr att ramla så då kmr jag förstöra min rumpa liiite mer. :P Nu ska jag iallafall sätta igång att plugga. känner mig inte så jätte peppad men man måste ju.. :P Byebye!

Tumblr_lg61jrsutl1qcx28zo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0