In your head

Hallåå där köp blåbär! Har nu suttit och läst igenom sam häftet och tränat på lite termer till imorgon. Fan jag orkar inte plugga mer! Jag behöver i för sig inte anstränga mig super duper mkt för de här är bara ett g prov. termerna ska jag kunna men häfterna behöver jag bara kunna lite allmänt, de "riktiga" provet kmr ju sen. De oranga försvann igår ialla fall efter 2 tvättar, puh! jag har lite lite kvar men jag ska tvätta håret idag igen så är de borta. :) jag har så sjuuukt ont i vänster arm! jag kan inte böja den eller nånting! De är sån träningsvärk så att den nästan känns skadad :S avakta och se helt enkelt. men jag tror bara de är träningsvärk men jag har aldrig haft så ont förut, de har liksom gått över till krampkänsla i hela armen. aja tycker jag är värdig en paus från pluggandet. men vad ska jag göra istället? fan....PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0