Look into your eyes, and see you looking back

Hello min kära! Har precis kommit hem från en runda i vby med min kära Ellinorsan. Hittade båda 2 fin fina grejer. så de gjorde mig på lite gott humör :) Kom hem och kom på att de blir tacos till middag, ännu ett plus! seeeen påminner sanna och felicia mig om historian.. och de gjorde att de sjönk låååågt. ska typ läsa hundra sidor om saker som jag inte brryr mig om. jäkligt nödvändigt känner jag men de är ett måste.. nä nu ska jag plugga, sen äta, plugga lite och sen sööööva :) PUSSSSS





HAAHHAHAHAHAH okej när jag kom på att jag och sanni girl tog dom här bilderna idag lyfte de upp igen HAHAHHA seriöst hur fula kan man bli??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0