Watch me work it

Hellooo! :D Uppvisningen gick skiiit bra! Jätte kul, mamma och pappa va där och Niklas börja gråta haha! på vägen dit ber jag Hanna ta fram spray burken med den oranga färgen och då ser vi att man ska inte spraya på barn med blont hår för de kan bli färgat.. aa Niklas spraya ju på ialla fall så vissa delar av mitt hår är nu orange hah! håll tummarna att de försvinner när jag duschar!! Ikväll blire mys med mi familia. ska snart käka middag framför en film, efter de chips och dippa (och jaa jag håller mig fast till att leva mig in i min roll som tjock tvilling även om uppvisningen är slut) och en till film! :D suuuper mys! nä nu ska jag duscha, dansa med 3 kuddar va gaaaanska så varmt om man säger så, PYYSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0