Come and rescue me

CHACHA! herregud vilken bra dag jag har haft... känner att den här dagen va min dag.. orkar inte ens berätta allt. :P sanna har inte heller haft sin bästa dag så först trodde jag att de bara va hon som hade en dålig dag meeeeen hade lika mkt otur när jag va själv också. nej men jag är otroligt omsidig också så de sätter ju pricken över i:et. idag va en sjukt onödig dag. kom till skolan hade mentorssamtal i typ 10 min max sen stack jag sanni, felicia och kikkilito till konstmuseet (bilduppgift inte frivilligt). sjuk konstutställning kan man säga så de va ju lagomt kul. sen stack jag hem och nu sitter jag och tittar på OC! :D efter de ska jag plugga historia sen dansa. ikväll kmr ellinors vovvar hem till oss också, ska va hundvakt till söndag eftersom ellinor sticker och hänger i Idre :P blir kul! ett litet tag... ne men dom är mysiga! nä nu ska jag fortsätta kolla! kyss och smek


jag tycker jag är fett cool...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0