Ziggy says lift up your feet

hahah herregud den där låten har fastnat sen kikki droga den på matten igår!!

Är ledig idag för jag har inga lektioner! wiiiho! idag har jag tittat på TV och tittat på första avsnittet av desperate housewifes! skit bra! jag va tvungen att titta tidigare för att jag dansar ikväll och kommer att komma hem när de slutar. så jag kmr vara ett avsnitt efter alla andra. lagomt kul, så jag passade på att titta på ett nu när jag är ledig :) fick ett litet ryck och försökte komma på ngt sätt att tjäna lite pengar på hemma. så jag ringde mammi och fråga om jag kunde skotta altanen. tänkte att de va en skit bra idée och de skulle väl inte vara så svårt? jag kmr ut och ska börja skotta men de är inte snö som är på den där altanen. det är is!! ett tunt överlager med snö gör  att det ser ut som de men de är bara bara is! jag kunde till och med gå på den utan problem så den idéen sprack ju. men jag ska göra lite annat som gör att jag kan tjäna lite :P nu tänkte jag skala lite potatis och sen läsa religon, WOHO! eller inte.. :P pusssssssss

Tumblr_li2ohpjctx1qh7a1to1_500_large
Tumblr_li3ebw0fsx1qg6z6no1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0