Oh no..

Hejhej :). fan, jag tror jag börjar bli sjuk eller nåt. jag orkar ingenting!! trött hela tiden och vill bara sova, sova sova! har precis beställt min grejer från hm katalogen nu i alla fall. fan va långt tid de kommer ta innan jag får min grejer! min jacka kmr i alla fall vecka 17 men mina andra saker, tex ett par shorts och en bikini kommer i början av juni! fan hundra år kvar! idag har jag i alla fall varitjätte duktig och pluggat lite. för imorgon är jag upptagen hela dan, först ska jag dansa med hanna och sen ska vi till lilaro där jag ska sy upp min nya singeldräkt! :D PUSS Denise <3

hade lite tråkigt förut så jag tog kort från en skit fin(host) video på ellinor och jag när vi är ppåväg till tTHkonserten!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0