Baby I like it!

Godmorgon alla solstrålar! :D haha vaknade tidigt och va på dåligt humör pga min jävla hals men sen sa mamma att vi idag kan baka kanelbullar och pepakakor! Vi ska även sätta i sånna där grejer i apelsiner och åka till barkaby för att kolla presenter till mina små kussar och även kolla skor till lilla mig! ;) Till allt ska vi även köpa en ny julskiva som vi kan lyssna på, myyys! De gjorde min dag kan man säga.. trodde att jag bara skulle sitta och stirra på en vägg hela dan, haha nä men ni fattar ;P Nu ska jag sätta igång lite med ett idrottsarbete så jag slipper göra de efter julbaket! :) Bloggar med i eftermiddag eller ikväll ;) PÖSS !

Kommentarer
Postat av: sanna

om duuu tar med en kanelbulle till mig så tar jag med lussebulle till dig :D bullbyte!!

2010-12-04 @ 12:58:54
URL: http://sunar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0