Because you had a bad day

Känner att jag hatar allt just nu, jag är trött, godis sugen,arg. pms fast de är typ omöjligt? känner att saker inte hjälper till på min dåliga dag heller, när jag precis hade duschat och skulle lägga mig i sängen för att hålla på med datorn, så ser jag hur pappa har tvätt mina säng kläder och inte satt på nya efter, jag sov hos ellinor så han gjorde de i lördags så när vi kom hem från tävlingen orkade han inte fixa så nu får jag istället göra de, fattar inte, de va inte ens smutsigt? för att sätta den sista pussekbiten på de hela har han blandat ihop hela familjens kuddar så jag får sitta och känna vilka som är mina och när jag skulle sätta på "täckets lakan" ser jag att de är ett sånt där jävla lakan som inte har några hål på sidorna längst upp så de blir jobbigare att ta i täcket, fan och de här va bara den senaste kvarten av min soppiga dag eller kväll. kul. nu ska jag kväva mig själv med min kudde, eller juste, de är nån annas kudde... godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0