For you I'll do it a thousand times

HERREGUD!
Efter ha lyssnat på gubben i lådan för tusende gången fattar jag nu att jag förfan ska till Peace and Love! Herregud de är ju sjuukt! Jag längtar så jävla mkt! Hur kul kmr inte vi ha tjejer?? En vecka med världens finaste tjejer! Shit va jag längtar till sommaren... osmart som jag va skulle jag bara pröva om mina jeans shorts fortfarande passade, jaa de gjorde dom men ... jag sitter fortfarande med dom på och har skruvat upp elementet på hur jävla varmt som helst, hahahah hur sjuk kan man bli på en skala 1 till 10 hahaha, (skrattar åt mig själv) A de är mysigt ialla fall ;D Nä nu tar jag av mig dom här! PYSSS

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

skoj me dans :) kollar idol på 4an ^^

2010-12-06 @ 20:22:55
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0