I break away

Tjooo! har precis käkat middag och gissa vad de va?? mammas korvgryta!! mohahah ellinor!
Idag i skolan hade vi 2 lektioner och 2 inställda lektioner men fick lov att stanna i skolan för att  vi skulle spela in en redovisning till historia arbetet. Hahah gud vi 3 ska inte bli skådespelerskor! eller jo kanske men vi skulle få sparken direkt, vi kunde inte hålla oss en enda gång haha skulle vara en timmes lång bloopers om jag satte ihop alla feltagningar x'D när jag kom hem fick jag lov att göra en spanska inlämning och en engelska inlämning. kul att vi får plugg sista riktiga skoldagen, what's up with that? aja klar med spanskan och orkar inte engelskan, gör de sen heh.
Imorgon ska jag vara med Sanni bunny, vi ska chilla här hos mig med film och mys! ruuuligt! :D hör av mig hah PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0