I may be bad, but I'm perfectly good at it

Skööönt! klar med Son! (typ) nä men jag har bara några punkter kvar som jag ska göra på den enda lektionen vi har imorgon soft! Sen är de väldigt många fler grejer till efter jul som jag tyvärr måste sitta och göra på jullovet men just nu känner jag bara FRIHET! Inge mer plugg ikväll, känns nästan konstigt? Imorgon vet jag inte vad jag ska göra efter skolan, kanske ska till vby med Sanni elelr så gör vi de på lördag, vet inte riktigt :) Annars ska jag bara ta de lugnt i helgen! Juste vi fick precis hem våran gran så imorgon ska jag och brorsan pynta den fiiin! :) Hahah vi ska pynta så att granen blir (som Ellinor säger) Dedde gran haahha! Då kmr jag nog börja längta till julen ordentligt! Nä men nu har jag babblat för mkt (som vanligt) så jag avslutar nog nu, mamma ropar att maten är klar, blir favvorätt, lax!! PUSS!


Cool tjej eller hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0