Life is a dancefloor

Godmorgon! :) har precis gjort klart idrottsppgiften! wihooo! har bara en tabell kvar men jag fattar den verkligen inte så Sanni girl måste hjälpa mig imorgon hehe ;P jag trodde jag skulle få sitta med den här hela dan men de va ju skönt att jag blev klar så tidigt :O idag är de ingen dans för de är lov och dansskolan har läger nu. jag vill också gå på de!! men jag hade inte råd.. "life of a poor gilr!" Hanna är där nu så hon får väl berätta allt kul dem gjorde så får jag sitta och deppa wäää! haha ! fortsättningen av dagen består av slå in julklappar och städa mitt rum. mysigt att slå in julklappar, inte lika mysigt att städa haha men de blir så fint sen så :) 5 dagar kvar till jul idag, shiiit de är fan snart! :D undra hur mu´kt mina små kusiner längtar om jag längtar som jag gör haha! åhhh saknar dom! Fierce & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0