Love is a game for everyone

Nu har jag slagit in juklklappar, tagit ett bad och chillat gaaaal1! haha as skön dag! har även pillat lite med håret för hur jag ska ha imorgon, haha utråkad tjej.. ;P Jag får se om jag hinner blogga imorgon för vi ska åka rätt tidigt så vi slipper köer :) men jag tror de ;). PUSS så länge ;D



aa för exakt ett år sen satt jag och pakade nu, för på juldagen stack jag och mi familia till Afrika på safari och Zanzibar.. hade jag ngt att se fram emot efter jul, har jag inte nu, jo nyår men sen får jag fan vänta 5månader..    (juste tack Felicia, Danmark längtar jag som fan till! jippi! )

Kommentarer
Postat av: felicia

jaaaalla danmark hallå?!

2010-12-23 @ 20:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0