Much to do..

Hejsan svejsan! sitter och tittar på DH nu och jag fattar ingenting, jag missa förra avsnittet och jag märker att de hände väldigt mkt då :P har haft väldigt mkt idag i skolan, stannade kvar igen i skolan, inte kul, sen hann jag inte hem emellan så jag och Sanna stannade i vby och plugga lite och käka på donken(som vanligt). Sen stack jag till dansen och fan va jobbigt de va! Vi sprang typ i 10min och skulle skulle springa på händer och fötter,krabban, höga knän och shiiiit! märks att jag inte tränat på länge, har däremot blivit jätte hostig, inte kul. Men aja får bara köra de är lov snart ;) imorgon är de dans igen också kuuul :) nä nu ska jag fortsätta kolla sen hoppa i duschen! PUSS

juste har råkat få en nål igenom örat igen, hehe 6piercingar nu heheheh (om man räknar med öronen) otroligt dålig bild men :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0