Seven days...

Haha gud va jag tänkte på "the ring" med den där rubriken haha men jag tänkte egentligen på julafton! De är bara 7dagar!! Helt sjukt! Jag kmr ihåg när man va liten och va så glad när de va den 1december för då va de månaden julafton va på, men sen tyckte man att de tog hundra år innan den 24. nu känns de som den första va igår? tiden går galet snabbt, nästan skrämmande... aja så tråkigt som jag hade, försökte jag planera vad jag ska ha på mig på julafton. de gick sådär, så jag börja pyssla lite med håret. Jag prövade att bara locka de(som jag brukar ha) fast nu med ännu fler lockar och så pröva jag med en annan våffeltång.. svårt beslut asså.. vet inte riktigt hur jag ska ha haha ;P aja slut på skit snacket, jag är hungrig! Mamma gör mat, nä skojja bara :P fan klockan är ju bara 16?? fan då... PUSS


Med "den andra våffeltången"

Med vanliga locktången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0