The hard things is going to make me stronger

Godmorgon! :) Missat snöovädret ute? Fyfan, jag vågar inte gå ut! Bussen kmr välta eller nåt, och tydligen är de JÄTTE mkt förseningar med pendeltåg och tunnelbana, så jag får helt enkelt hålla tummarna att vi kmr fram i tid för vi har matte prov. Efter matten har vi idrott men först på idrotten ska vi skriva en diagnos och efter de ska vi tydligen dansa salsa -.- kan vi inte dansa disco? hehe :P
igår mådde jag inte så bra, pluggade hela tiden från att jag kom hem till jag skulle sova men inget fastna ialla fall. Jag sover skit dåligt så jag är trött hela tiden och de gör mig på jätte dåligt humör. Jag blir skrämd av personen jag har blivit här hemma, jag har tappat bort mig själv när jag är hemma, för att jag är så avslappnad här hemma så jag tror väl att jag kan skrika och ha mig utan att såra nån. mamma har märkt att jag blivit annorlunda så hon ville prata om de, de va skönt att få släppa ut känslorna. Jag brukar göra de med mamma men jag är så stressad att de känns som jag inte ens hinner prata med nån här hemma. mamma hjälpte mig ialla fall, hon är världens bästa mamma. nu är de ialla fall bara 3skoldagar kvar sen lov! tar helt enkelt en dag i taget och sen får jag se hur de blir. nu ska jag slutra babbla och göra mig iordning ;P PUSS!


Världens bästa familj! Kan inte klara mig utan er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0