Tired girl!

Hejsan! har kommit hem från en lång danstävling i Örebro! Har faktiskt haft jätte kul idag men de va väääldigt jobbigt att se andra dansa när jag inte kunde vara med :( Egentligen har jag inte gjort så mkt, satt i bilen, kom fram fixade Hannas smink, taggade med hanna, skrek och filmade när hanna dansa, skrek och filmade när Fanny och Sofia dansa och när Johanna , Emelie dansa, (har gal1 ont i halsen nu) käka, försökte dansa lite men de gick ju sådär, as garva åt när Vanessa skulle skrika, skrek som en jävla galning när Niklas och Sofie dansa, åkte hem, käka donken, körde kör i bilen med Hanna och Emelie och här sitter jag i min säng nu. Ointeressant dag egentligen men jag som älskar discodans liked it ;) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, min hjärna säger men chilla och gå och lägg dig i tid så du kan dansa och plugga imorgon medan hjärtat säger vill göra nåt!! får se... :) PUSS
jag och Hanni för typ ett år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0