To young to live a lie, look into my eyes

God morgon! haha vf vakna jag så jävla tidigt?? :D och jag är pigg också, helt sjukt! men jag kmr fömodligen känna ikväll att jag kommer vara mega trött haha, som tur är ska jag ju inte sätta mig på tunnelbana eller buss idag för de är mitt riktiga sömnpiller.. Idag kommer sunaR! mys pys hemma hos mig med varm oboy och film! haha SOFT! men innan vi kan börja de roliga måste vi sätta ihop ett filmklipp på min dator om vårat historia projekt -.- aja bara att göra! :) hör av mig sen! PUSSEN!



här är en bättre bild på mitt nya hål i örat :) trodde jag skulle få problem att sova på de örat men de går hur bra som helst! peppar, peppar är ju bara tagen för 1vecka sen idag så.... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0