Pink

Fick hem en gratis Vecko Revyn från kenzas.se idag. Va med i någon "tävling" eller nått för att få en. Tydligen var jag en av de första som skrev. Alltid trevligt med gratis saker. Fick också hem min kamera idag. Sitter och fixar lite med den nu. Riktigt snygg är den. Rosa självklart, haha! Sedan har jag suttit och pluggats kit mycket också. Igentligen kanske jag borde plugga hela natten också. Men om jag gör det så glömmer jag ändå bort allt sen så jag pallar inte. Men imorgon blir det ingen dator på hela dagen. Bara massor med plugg.

Imorgon har Denise och jag Svenska redovisning. Babblar på som vanligt så ska det nog gå bra! Hehe, babbla är någonting jag är bra på... Puss E <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0