118 800

tjaa bloggen! :D de va ett tag sen :P nu på sommaren kmr jag bara blogga lite då och då. förmodligen ellinor med ;P .  jag firade min midsommar ute med båten med ellinor. vi hade skiiit kul! bästa midsommar ever! ;P jag mår fortfarande inte så bra, jag är typ förskyld samtidigt som jag är allergisk mot pollen. jippi!

igår smsade ellinor 118 800 , hon fråga först "vem är ellinor?"
svar:
Ellinor är en tjej som är så online som man bara kan vara. dagarna fylls av febril aktivitet på msn och facebook och andra forum. hon skriver en egen blogg och läser 300 andra bloggar om dagen, där kissie dessie och paow är de självklara favoriterna. livet utanför datorn är inte spännande dock,fram och tillbaks till skolan och lite folköl och hångel på helgerna. mvh 118 800

sen fråga vi vem jag va,
svar:
denise är vad man här på 118 800 brukar kalla för PANGBRUTTA, en 10-poängare helt enkelt! hon är inte bara snygg, söt och sexig, hon är även alla paddlarna i vattnet vilket inte är den vanligaste kombinationen. den kille som någon gång lyckas få hålla hennes hand skall skratta lycklig! vi tror att denna gudinna en dag kommer att bli något mycket stor här i livet och tjäna massor med stålars! mvh 118 800

vi fråga även vem ellinors bästa vän va..
svar:
hon  har faktiskt ingen bästa vän, det är nämligen så att hon har blivit ovän med alla sina vänner. så just nu sitter hon ensam och har inga vänner. hon har försökt att få till det med andra tjejer och killar som hon kan tänka sig att bli vän med, men det är ingen av dom som velat bli vän med henne, så hennes sommar kommer att bli ensam utan vänner. inte så roligt kanske, medn det är så det kan bli ibland. thats life som vi säger här på 118 800. mvh 118 800

hahahahah vilka jävla svar! jag tycker väldigt synd om ellinor ! :P aja måste ut i solen nu,
fierce & love Denise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0