We are dogs unleashed, Out of control, Full of dreams nobody knows

Hejj!! Har köpt en axelbandslös bh idag till skolavslutningen och balen. Blir nog skit bra! Tyvärr känner jag mig sjukt otaggad till balen på måndag. Hoppas att det går över. Just nu längtar jag bara till onsdag och torsdag. Torsdag sista dagen på högstadiet och torsdag hämtar vi valpen. Gaah! Kan inte fatta att vi inte bara kommer ha en liten vit lurvboll här hemma, vi kommer att ha en svart också! Längtar ihjäl mig :D


En av de svarta kommer bli våran! Tror att det är den tredje svarta, för hon sa att vi skulle få den som va busigast och den ser ut att vara det haha :P Men hon skulle skicka mer bidler sen! Pussar Ellinor ♥


Kommentarer
Postat av: denise

svenskan ellinor ... på torsdag är de inte skolavslutning utan onsdag och va fan är bidler?

2010-06-05 @ 18:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0