Fucking Åmål...

Hola! Jag har inte kunnat blogga för att jag har varit i Åmål och igår va jag sjuk så, jag kan berätta lite hur min helg har varit :)

I fredags satte jag mig på en buss efter skolan till Åmål med massa dansare, jag, Hanna och Agnes hade faktiskt skit kul :) Sen kom vi till hotellet och våfflade håret och myste :) Vi skulle gått och lagt oss tidigt men vi va så övertrötta så vi låg och skratta i sängen till klockan 12...

I lördags va de tävling och de gick skiit, säger bara FUCKING ÅMÅL! De gick inte bra för en enda kd:are. Förutom Alice som kom 8 :) Grattis sötnos! Efter tävlingen satte vi oss på bussen igen och flumma och försökte lyssna på melodifestivalen på radion. Sen kom vi fram 01.15 på natten vi dansskolan.

I söndags vaknade jag vid 12 och mådde inge bra, kände mig febrig och mådde illa.

Och idag mår jag lika dåligt så jag är hemma idag. Ha de bättre än jag :) PUSS Denise <3


Hade lite tråkigt medans Hanna våfflade Agnes lååånga hår så jag lekte lite med mitt jätte simba hår :P
Agnes, Hanna, Alice och Fanny efter en jobbig tävling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0