Today

Hejsan! Som nästan alla redan vet så är Denise på Dans sm idag och imorgon. Vi får hålla tummarna för henne och alla anvra vänner därute! Vi hade en jätte mysig kväll hos Johanna igår. Somnade direkt när jag kom hem. Tyvärr vaknade jag av att mamma skrev att Emelie hade försovit isg imorse. Se det blev ingen sovmorgon.

Mina planer idag är lite osäkra. Det går rykten om att Justin Bieber kommer till grönan idag men det stämmernog inte med tanke på att sommarkrysset inte börjar förän nästa vecka. Men om han kommer åker jag in med Linnea och Kristin. Sen tänkte jag kanske åka upp till Vällingby en stund och köpa skolavslutnings kläning. Vi får se hur det blir. Pussar Ellinor ♥


Kommentarer
Postat av: ammi

Fett fin bild :)

2010-05-23 @ 16:41:27
URL: http://ammiandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0