The pain of love

Hejsan alla små saker därute! Känner mig just nu lite allmänt små deppig just nu. Kanske för mycket plugg och för lite roligt? Har precis haft lov i en vecka och har redan börjat längta efter nästa lov. Tror ärligt inte att man kan bli mer skoltrött än vad jag är nu! Gaaahhhh, orkar inte!!!! Seriöst fan -.-
Men nu ska man ju alltid se saker från den ljusa sidan. Jag menar de kan ju vara lite mysigt att vara stressad och det är ju sjukt intressant att läsa om pesten under medeltiden! Kan man inte bara släppa taget om det förflutna och gå vidare? Nejmen, historia är inte min grej känner jag. Jag kan nog inte se pluggandet från den ljusa sidan, djävulen skapade pluggande för att sprida mörkret över ungdomar! That's the truth.... Pussar Ellinor ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0