There’s certain things that should be left unsaid

Hallååååsan!! Hade en jätte trevlig kväll hemma hos Lovisa igår. Vi ståg paranormal activity och Terror på elm street. Har ju sätt Paranormal activity flera gånger tidigare så den va inte så läskig men den andra var faktiskt helt okej gillade inte slutet dock.

Idag har jag bara tagit det lungt. Pluggat lite så de inte blir så stressigt nästa vecka eftersom att jag har 5 olika stora grejer i skolan. Japp, mitt liv består av plugg och typ....ännu mer plugg. Så ser livet ut om du går sam sam på Mikael Elias. Hahah, nej men skolan är bra annars faktiskt. Pussar Ellinor ♥


En av de bästa dagarna i mitt liv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0