Fighting the storm, into the blue

heeey :D kom nyss hem från kista med familjen. vi titta runt lite och köpte lite skit ;P igår va jag med ellinorsan och bakade kladdkaka till tom och bill och tittade på true blood. :) skit mysigt! sen gick jag hem och sov, haha va skit trött! ikväll ska jag också bara chilla gal1!! :P på söndag blire dans :) sen är de måndag! neeeeeeeeeej!!! aja nu ska jag vara glad att de är lördag istället :P puss på er! Denise ♥


trivs med hyllan över datorn, september månaden är den snyggaste! tom är så galet snygg på den bilden! helt sjukt! har även en annan bild på tom bredvid som är helt sjukt snygg den med! kan jag sitta och titta på när jag sitter vid datorn! :DDD

i USA vann man ju best sister of the year dåra ;P

köpte två st smycketräd, man kan säga att de behövdes 2st :P

köpte en ny väska från salt,man kan säga att de behövdes :P

köpte en kofta från gina :)

svarta byxor från gina :)

och ett armand från nån affär :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0