My milkshake brings all the boys to the yard, And they're like, It's better than yours

Godkväll! Ligger i sängen just nu, tänkte snart släcka lampan så jag får sova min skönhetssömn(?). Idag direkt efter skolan stack jag och några tjejer till gymmet och tränade. Vi va faktiskt seriösa och jag får räkna med träningsvärk imorgon. Men det känns bra att komma igång med träningen. Jag känner att jag behöver den. Sen när jag kom hem läste jag historia. La mig sen och kollade på "Cuppen" skit gammal serie som typ gick på svt. Alexander Skarsgård är anledningen till att jag laddade hem det haha. Under ett av avsnitten blev jag överraskad med en blåbärs milkshake av min syster. Så gulligt! Puss och gonatt Ellinor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0