Just kidding...

hahah nej Julia, dom är fööööör snygga!! ;)
Hayhay :) första april, blev lurad av kikki, tänker inte nämna hur för de blir bara pinsamt. är inte så smart ibland..hehe. ganska onödig dag faktiskt. kom till skolan 08.20 och hade sam. sen hade vi en jävla lång håltimme från 9.30-12.25. så jag kikki felicia och brasse gick runt och lalla lite, satt bla i matsalen med calle och han berätta (som vanligt) hur konstiga vi är. sen va de religon. skit tråkigt men sen gick brandalarmet så alla fick gå ut till gräsmattan haha jag trodde dom drev först eftersom de va första april men skolan brann ner... nej då men vi stog typ ute i 10min sen gick vi in igen. då va de bara 20min kvar på religonen WOHO! sånt gillar vi! hahahhah gud jag skrattar för mig själv när jag tänker på när kikki skulle leka panikslagen och skrek: ÅSAAAA! hahah så jävla kul. (för oss som va där). jag kikki felicia och sanna, jaa du sanna också, ska starta en blogg sen. kmr bli mega bra höh ;) blev väldigt glad när mammi kom hem för då hade hon hämtat några av mina hm saker, min hatt, byxdress, en bikiniöverdel och en underdel(inte matchande). ikväll har jag ingen aning hur de blir. funderar på att bara va hemma och sova hah, nej men jag behöver sova känner jag. nästa helg får jag göra ngt roligare. hörs kanske sen pysssssss



fin bild.. nej men här ser ni min hatt och byxdress, för er som va interesserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0