Never say never

Hayhay! slutade kl 11 idag, näääz! en lektion så de kändes väl lite onödigt men aja. efter åkte jag sanni, kikkilito och pluppen till the city för att köpa mascara, kom hem med en tröja också hehe. nu ska jag sätta mig och pluggish och sen ska jag möta mammi i vby kl 5 för att fixa mitt bankomatkort. igår va de jätte sorgligt på dansen, tänkte inte så mkt på de förrän lektionen va slut.. fick en lång bamsekram av niklas och jag lovade att komma tillbaka och hälsa på, och de ska jag verkligen göra! alla på dansen är så härliga att jag dör! får se hur de blir, jag kanske till och med börjar att dansa igen? väldigt svårt att få in i mitt huve att jag verkligen har slutat. efter 11år liksom? men först och främst måste jag vila min rumpa, niklas tror att jag har fått en rejäl skada vilket inte är så bra.. aja den får skärpa sig hah! nej nu pluggish pussseeen


jag och hanni i halsberg, kom 3a, WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0