I'm warning don't follow me, I won't miss you can't you se, what you wanted, it didn't work, go on digging in the dirt

Shuleluuu! Helvete va hungrig, kissnödig och trött jag va när jag kom hem. i för sig är jag fortfarande trött men aa de är jag alltid.. tisdagar är nog den läääängsta skoldagen, jag har bara 3 lektioner men dom är såå långa. men som vanligt gör mina bruttor skolan mkt mkt roligare! nu måste jag sätta igång med plugg för jag har hundra grejer till nästa vecka och några den här veckan. usch va jobbigt men aa har man ngt val?
igår så va de först alla hjärtans dag firande på metg. började skit tråkigt med massa "lekar" och jag va helt själv med människor jag aldrig träffat så de blev lite eh.. stelt. men sen hade vi föreläsning med nån as skön kille om droger, guud jag skratta tills jag grät! efter de drog jag lina och sanni till vby för att gå till frissan. satt där i 2h och nu har jag slingat håret och klippt jätte lite så nu är jag blond igen, jippi! efter de drog vi till barkaby för att fira julia på pizza hut haha stiligt! de va skit roligt! jaa nu har jag babblat på tillräckligt och måste plugga, byebye!

haha jag och Vicktoria på malma för snart 2 år sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0