My dear computer,

ledsen tjej nr one här! för några dagar sen fick min dator ett virus och vi kunde inte göra så mkt mer att stänga av datorn och sen skulle pappa ringa en kompis och fråga vad vi skulle göra. aa svaret blev helt enkelt att blåsa datorn.. och jag hinner inte ladda över alla mina bilder och videos till usb för virus programmet kommer upp direkt och laddar ner all min information från datorn.. men pappa lyckades ialla fall från hans användarnamn på min dator(som konstigt nog han kan va inne på utan att ett virus kmr) hitta alla mina bilder och saker. så nu sitter jag med 2 jätte små usb och försöker välja ut de saker jag vill spara! :( fast jag ska försöka ladda över lite på min lilla bäbis dator och sen fylla på så länge för jag klarar inte av att rensa! har så sjukt mkt saker så jag sitter och laddar över nu och de står liksom på överföringen 9h och 33min.. och de va 1 mapp.... har typ 30 till... stackars mig och min dator! håll tummarna för mig nu omvärlden och tryck inte på applikationer på fb för dom har massa virus skit! PUSS!

Tumblr_lfhhz3xawl1qbvn3zo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0