So don't you bring me down today

Hallå! :) Nu har jag varit duktig! jag har suttit och gjort klart en samhällsgrej man ska göra klart innan provet sen, eller jag har gjort alla jag hitta ialla fall :P så nu kan jag inte göra så mkt mer för dom andra grejerna måste jag fråga lärare hur jag ska göra. Meeeeeeen jag kmr ändå få stanna här i sängen för jag kan inte röra mig.. jag har aldrig haft sån träningsvärk i hela mitt liv! Jag känner värk i VARENDA muskel och jag överdriver inte. När jag går ser jag ut som en 80-åring.. :P plus min sträckning.. ajaj. Stackars lilla mig, jag brukar gilla träningsvärk för då känner jag att jag verkligen har kämpat men den här gången har de gått över gränsen :P sååå ont gör de .. nä men nu ska jag sluta klaga och göra ngt istället, tänka positivt, jag blir stark som en bjöörn!! haha sova borde jga nog :P PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0