Addiction

Hello sunshines! älskar vädret nu! nu kmr våren!!! WIIHO! håll tummarna att de inte börjar snöa bara för att jag sa sådär :P idag har jag slappat och tiittat på jersey shore, så jävla bra!! nu håller jag på att göra mig iordning för jag ska till Ellinorsan :) vi ska köpa lite grejer sen ska vi baka cupcakes! :D vilken härlig dag asså! nåt som är mindre härligt är att jag brände mig ordentligt på platttången.. jag tröck ihop den på örsnippen så jag har bränt mig på både sidorna och de gör fet ont nu. fråga mig inte hur jag lyckades.. har smetat på ett jätte tjock lager kylbalsam så de känns lite bättre nu. nä nu måste jag fortsätta så inte ellinor klagar på mig att jag är långsam sen hehe. pusssssss!


uttråkad chey som behöver göra ngt nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0